selamat datang ! =))

Ahad, 15 Januari 2012

kecewa :'(

assalamualaikum :)
okay ,kau dan kau ! aku kecewa dengan kau orang capital I and Z .

kau cerita pasal aku antara kau orang .kau ingat aku apa doe ? aku rasa sebijik macam bola kau orang buat aku .perempuan cepat terasa laa ,berapa juta kali aku nak bagitau laki laki nih ? haish ! sesuka hati je buat kami umat yang lemah ini :'( .walaupun korang rasa simple ,tapi kitorang yang perempuan ni rasa complicated gilaaa gilaa .tau tak complicated tu apa ? tatahu pergi google .gunakan internet ke jalan yang bagus .haha ,tetibe * k ,aku harap kau orang tak buat dekat perempuan lain macam mana kau orang buat aku .kalau kau orang dah baca ni ,text aku .hahahaha .berubah la k ? muka handsome/tak handsome +  perangai bagus ,baru ramai suka . thums up ! (Y)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan