selamat datang ! =))

Ahad, 22 Januari 2012

stalk sekolah baru :D

assalamualaikum .hello ,hai ,hey ,hui ~
Hikkhokk ,story kali ni tentang sekolah .
Tapi pergi kenduri dekat rembau ,otw balik ayah tanya " adik ,nak pergi tengok sekolah lagi sekali tak ? ". Aku diam sebab tengah msg . Hahaha :P ,aku tanya balik apa yang ayah cakap .Ayah pun repeat soalan dia. Then aku cakap ,ikut ayah lahh *ayat pasrah je :P
Then ,tayar pun bergolek menuju ke sekolah cantik lagi ngah lagi ada bas sendiri tu :D .
Tengah aku leka reply msg IKMAL ANUAR :) ,tup tup ayah cakap

             AYAH : Eh dik ,ada kubur lah .habis lah dik ~
             AKU : WHATDAAAAAAAAAAAAAA ? :O
             KAKAK : Tyah ni saja je nak takutkan dia ,tapi dik .Alahh ,takda apa tu .Chill kayy 
             MAMA : Takpaa ,2 tahun je dekat sini . 

Hmmm ,okay buat muka sekejap .Hikhookk :P a
Then ,aku dengan muka SELAMBA cakap : AYAH ,JOM PERGI MAKAN CENDOL .
Semua bantai gelakk .*ingat aku takut lettew .Hahaha ,act ,memang takut pun .Mana taknyaa .Ada kubur kot -.- .Kayy ,lepas tu pergi lepaskan tension dekat kedai cendol tu .Cendol dia sedap doee .I want moree :') *Btw ,kakak yang jual cendol tu comel walaupun dah beranak pinak ,and yeahh ,aku JELLY -.- 
Lepas tu lepas tu lepas tu kitorang balik lahh ,apa lagi kan :) 
Hee :D act ,aku tak sabar nak masuk sek tu and belajar masak apa bagai walaupun takut nak duduk dorm :'( 
Okayy ,tu jelahh story aku .nanti aku update lagi story mory eh eh eh ? Kbai ,muahhh sikit :* 
 
             
                

Tiada ulasan:

Catat Ulasan