selamat datang ! =))

Jumaat, 18 Mac 2011

domo kun :)

DOMO ,asl kau comel sangat ? tepikat hati aku melihat dikau .okay,ayt dah mcm sawan babi .oo tidakk !
DOMO ,aku cintakan kau . bodoh .
DOMO ,aku nak kawin dgn kau . gatal .
DOMO ,DOMO ,DOMO .
aku nak kau .kahkahkah .
menggtl dgn domo je kot .
bukan dgn jantan hampeh pun .
okay ,dah merapu .
em ,takpe takpe .nanti aku beli kau banyak banyak domo .
waaa ,kegilaan betul aku nh . jgn puji *
okay ,haritu aku nmpk bapak banyak domo dkt kedai gift .
mcm org gilaa ,aku pg dkt kdi tu .
malangnye ,duit tak cukup ,sbb tak bwk duit spare .
pengajaran : bwk duit byk byk ye cik adik oi .
takpe lh .cuci mate jelh dulu .
tgk mne pekenan ,nnti terus beli .
hihi ,esk hangout .beli lah .
kan kan kan ?
dah la ,aku merapu psl domo je pulak ha .
mate ngantuk minta tidur .
maaf ,entry kali ni merapu meraban .
tetibe nak tulis psl DOMO nih .
haha ,kbai .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan