selamat datang ! =))

Jumaat, 18 Mac 2011

cakap tak serupe bikin :)

ehem ehem hemmm ,
aduihh ,sakit tekak aku duk bedehem .
padan muka ,hihi .sengal betul -______-

meh sini sat , cheq mau cita sumting .
no belok belok , straight to the point .
kenapa semua benda yang kau cerita mesti tak sama dengan apa yang kau lakukan .
ayat dah skema,abaikan .
pelikk cheq .
kau cakap ,kau tak dengan perangai dia .
tapi ,ish .malas aku nak cakap .
korang ada otak kan ?
fikir sejenak .
gunakan akal untuk berfikir .
ayat skema macam orang nerd .
pedulikan itu semua .
macam macam kau cerita dekat aku .
macam aduan rakyat pulak aku ni .
tapi last last , haiiii .boleh bekenalan ?haha.merapu dah ha .
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ,terima jela perangai kau ni .
aku tegur kang .berasap pula kau macam asap kereta api tu .
keluar segala asap yang ada dekat dalam badan kau tu .
hihi ,jahat nye aku ,kau susah ?
diam kau .
okay ,aku akan tegur kau satu hari nanti ,tunggu kemunculan aku sebagai ustazah .
hihi .poyo tahap petala ketujuh ,ade ke ?
aku harap gilaa gilaaaaaaaaaa ,kau berubah .
amin .
aku tau aku bukan baik sangat .
tapi aku nasihat je .
takmau dengar sudah ,heran aku ?
tak punnnnnnnnnnnn :D

p/s : terasa ? berubah lah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan